
Le space Inspire Brand Film
Client: Hyundai Futurenet
Location: INSPIRE Entertainment Resort, Incheon, South Korea
Period: April 2024
Scope: Filming, Content Direction
Videography: NOWKND
현대백화점그룹 계열 ICT 전문기업 현대퓨처넷이 미디어 아트 전시와 테마파크를 결합한 ‘르 스페이스(Le Space INSPIRE)를 2024년 4월 선보였습니다.
이에 NOWKND가 옥외 광고 및 디지털 바이럴 영상을 촬영을 담당, 가장 먼저 국내 최대 규모의 차세대 실감형 미디어 아트 전시를 경험해 볼 수 있었습니다.
Hyundai Futurenet, an ICT company under the Hyundai Department Store Group,
launched Le Space INSPIRE in April 2024 — a next-generation immersive media art exhibition combined with a theme park.
NOWKND took part in the project by producing outdoor advertising and digital viral videos,
and had the opportunity to experience Korea’s largest immersive media art exhibition ahead of its official opening.
Le space Inspire Brand Film
Client: Hyundai Futurenet
Location: INSPIRE Entertainment Resort, Incheon, South Korea
Period: April 2024
Scope: Filming, Content Direction
Videography: NOWKND
현대백화점그룹 계열 ICT 전문기업 현대퓨처넷이 미디어 아트 전시와 테마파크를 결합한 ‘르 스페이스(Le Space INSPIRE)를 2024년 4월 선보였습니다.
이에 NOWKND가 옥외 광고 및 디지털 바이럴 영상을 촬영을 담당, 가장 먼저 국내 최대 규모의 차세대 실감형 미디어 아트 전시를 경험해 볼 수 있었습니다.
Hyundai Futurenet, an ICT company under the Hyundai Department Store Group,
launched Le Space INSPIRE in April 2024 — a next-generation immersive media art exhibition combined with a theme park.
NOWKND took part in the project by producing outdoor advertising and digital viral videos,
and had the opportunity to experience Korea’s largest immersive media art exhibition ahead of its official opening.
Le space Inspire Brand Film
Client: Hyundai Futurenet
Location: INSPIRE Entertainment Resort, Incheon, South Korea
Period: April 2024
Scope: Filming, Content Direction
Videography: NOWKND
현대백화점그룹 계열 ICT 전문기업 현대퓨처넷이 미디어 아트 전시와 테마파크를 결합한 ‘르 스페이스(Le Space INSPIRE)를 2024년 4월 선보였습니다.
이에 NOWKND가 옥외 광고 및 디지털 바이럴 영상을 촬영을 담당, 가장 먼저 국내 최대 규모의 차세대 실감형 미디어 아트 전시를 경험해 볼 수 있었습니다.
Hyundai Futurenet, an ICT company under the Hyundai Department Store Group,
launched Le Space INSPIRE in April 2024 — a next-generation immersive media art exhibition combined with a theme park.
NOWKND took part in the project by producing outdoor advertising and digital viral videos,
and had the opportunity to experience Korea’s largest immersive media art exhibition ahead of its official opening.

